O mnie

O mnie
Blog ten opisuje gatunki zwierząt i roślin, które udało mi się sfotografować. Zdjęcia zamieszczam na mojej stronie Facebooka, do odwiedzania której serdecznie zapraszam. Na blogu w miarę możliwości będę umieszczał informacje na temat sfotografowanych okazów. Artykuły będą uzupełniane nowymi zdjęciami opisanych gatunków w miarę ich pojawiania się w moich zbiorach. Kliknij powyższe zdjęcie aby przejść do mojej galerii na Facebooku.

07 marca 2021

Goździk pyszny (Dianthus superbus)

Goździk pyszny (Dianthus superbus) jest rzadką w środowisku naturalnym rośliną z rodziny goździkowatych. Kwiaty ma stosunkowo duże, do 6 cm średnicy. Kwitnie od czerwca do września. Wpisany jest do Polskiej Czerwonej Księgi jako gatunek narażony na wyginięcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz